close

green days 樂團的歌一向都不錯聽,仔細聽主唱的聲音,你會發覺原來聲音也可以如此的寂寞,

這首內容主要是反戰,意味濃厚,推薦給大家!

Summer has come and past

夏天來了又走了

The innocent can never last

天真從不持久

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我

Like my fathers come to pass

就像我父親已去世七年

Seven years has gone so fast

時光飛逝

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我

Here comes the rain again

又下雨了

Falling from the stars

從星空落下

Drenched in my pain again

再次在我的苦痛中浸濕

Becoming who we are

成為我們如今的模樣

As my memory rests

我的回憶停止

But never forgets what I lost

但永遠不會忘記我失去了什麼

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我

Summer has come and past

夏天來了又走了

The innocent can never last

天真從不持久

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我

Ring out the bells again

鈴聲再次響起

Like we did when spring began

就像我們在初春時做的

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我

Here comes the rain again

又下雨了

Falling from the stars

從星空落下

Drenched in my pain again

再次在我的苦痛中浸濕

Becoming who we are

成為我們如今的模樣

As my memory rests

我的回憶停止

But never forgets what I lost

但永遠不會忘記我失去了什麼

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我

Summer has come and past

夏天來了又走了

The innocent can never last

天真從不持久

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我

Like my father's come to pass

就像我父親已去世二十年

Twenty years has gone so fast

時光飛逝

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我

Wake me up when September ends

九月結束時請叫醒我


arrow
arrow
    全站熱搜

    yuancian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()